Het NLZIET-platform heeft een nieuwe stijl en design gekregen. Een andere belangrijke verbetering zijn de gepersonaliseerde aanbevelingen, waardoor favoriete programma’s nog sneller vindbaar zijn en er een rijkere tv-ervaring ontstaat. Daarnaast zijn de live tv-ervaring en de tv-gids verbeterd.
Ook wordt het aanbod verder uitgebreid met Insight TV. De in Amsterdam gevestigde zender focust zich op ‘millennials’ en de ‘Gen Z-generatie’ en biedt een breed scala aan lifestyle programma’s aan. Na de regionale zenders is nu ook AT5, de actualiteitenzender met nieuws over Amsterdam en omgeving, toegevoegd aan het zenderpakket.
Niels Baas, directeur NLZIET: ‘Met het vernieuwde NLZIET maken we het pad gereed om het grootste Nederlandse videoplatform te worden. Naast het reclamevrije on-demand-aanbod van meer dan 150.000 programma’s, biedt NLZIET ook nog 36 zenders, die live of via replay te bekijken zijn. We zijn daarmee een volwaardig en voordeliger alternatief voor het traditionele tv-abonnement.’
Alphons Martens, directeur AT5: ‘Veel Nederlanders zijn direct of indirect aan onze hoofdstad verbonden. Door het toevoegen van AT5 aan NLZIET kunnen zij nu nog laagdrempeliger altijd en overal het laatste nieuws volgen uit metropoolregio Amsterdam.’
Rian Bester, CEO Insight TV: ‘We zijn verheugd om samen te werken met NLZIET en om onze boeiende en authentieke inhoud naar hun nieuwe generatie kijkers te brengen.’
Ga direct naar app.nlziet.nl en ervaar het vernieuwde NLZIET. Lees het blog over de belangrijkste verbeteringen of bekijk de video.